Post by fitvipopate on Mar 9, 2022 16:06:57 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Idle Heroes ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Idle Heroes IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodi lisää resursseja ▞▞▞
▞▞▞ Idle Heroes 2022 version ▞▞▞
Lvl 33 päivää tekemättä mitään. Ei valitettavaa ainakaan.vielä. yks tähti pois koska vielä ei ole olean auennut tämä pelin juju. Lisäksi loginis välil pienii häikkii vaikka puhelin Wi-Fin kautta netis
Tämä peli on hämmästyttävä, paljon hyviä ihmisiä ja tekemistä. Tässä uudessa profeettapallotapahtumassa on ongelma tapahtumissa. Pudotin yli 400 dollaria peliin, jotta voisin saada 10 tähden sirkustapahtumasta. Vaikka laitoin niin paljon ja käytin yli 200 palloa, en silti päässyt lähellekään sen saamista. Nautin pelistä, mutta on todella ikävä panostaa niin paljon, mutta olla niin kaukana tavoitteestasi.
Tylsä pelii?!!!
👍
Tuki ei vastaa
Erittäin hauska peli, aina hauskaa ajanhukkaa ja nautinnollista
Pakottaa olemaan toimettomana. 15 minuuttia peliä päivässä ja sitten jumissa. Pelattiin viikkoja näin. Jopa tehtävälinjat edellyttävät, että olet korkean tason kiltassa muutaman päivän kuluttua. Vain tyhmä. Liian monta sankaria tasoittaakseen enemmän kuin kourallinen yli 100, ja sen jälkeen nousee eksponentiaalisesti vaikeammaksi, ellet maksa paljon satunnaisista kutsuista.
Hieno peli vain hidastuu myöhemmissä osissa, kun tarinan tasorajoitukset on poistettava.
Pidin tästä pelistä ennen, mutta kun he tekivät päivityksen, jossa 5 tähden sankareita on vaikeampi saada, se vain pilasi pelin, joten minun on jauhattava tuntikausia saadakseen hyviä sankareita ja muuta, tämä olisi ollut 5 tähteä, mutta se ei ansaitsee sen enää...
liian hämmentävä, valikot ovat outoja ja vaikeasti luettavia, ei ole kauan ennen kuin et voi edes pelata sitä enää, mitä järkeä pelissä on, joka estää sinua pelaamasta sitä?
Tämä peli on hämmästyttävä ja hauska pelata. Ainoa ongelmani liittyy areenaan. Joskus alhaisella tasolla se osuisi pelaajiin, jotka ovat noin 60 tasoa enemmän kuin sinä. Mutta kaiken kaikkiaan tämä peli on loistava ja hyvin suunniteltu.
Se meni hyvin, mikä oli ennen välityspalvelimen "viankorjausta", nyt en edes lataa tyhmää peliä. Kun se latautuu, se vain pysähtyy 97 %:iin eikä päästä minua sisään
Hyvä grafiikka, ei vaadi täyttä keskittymistä, toimii hyvin. Muille pelaajille ei pärjää ilman rahaa ainakaan alkuun. Strateginen ja stressitön. Vaatii kärsivällisyyttä, kun tekeminen loppuu kesken ja resurssien optimaaliseen käyttöön saa joskus odottaa viikkojakin. Toisaalta ei ole sillon painetta olla 24/7 linjoilla pärjätäkseen paremmin.
Iha okkei
Idle Heroes ایفای نقش creo
Tämä on ollut suosikkipelini. Kaikkien aikojen paras tilini katosi taianomaisesti tänne ja antoi minulle vanhan tilin vuosia sitten. Yritin lähettää sähköpostia IH:lle heidän ensisijaisen sähköpostinsa kautta. He pilasivat minun tilini niin pahasti, että minun on nyt aloitettava alusta, mutta en aio. Olen laittanut idk kuinka paljon $ tähän peliin, mutta olen valmis.
Idle Heroes Rollspel drln
Paras peli
Olen jumissa latausilmoitusnäytössä, vaikka minulla on kunnollinen ping, pelasin moba-pelejä vakaalla yhteydellä, joten mikä on siinä, että olen juuttunut latausnäyttöön enkä pääse sisään peliin, olen ladannut sen uudelleen enemmän kuin 3 tiket ja minä ei hukkaa enempää tietoja lataamalla se uudelleen, korjaa tämä ongelma pls
Tyypillistä mobiilipuhetta. He antavat sinulle joukon tavaraa heti alussa ja noin tunnin kuluttua osut maksumuurin päälle. Et voi edistyä, joten sinun täytyy vain istua ja odottaa ja palata muutaman tunnin kuluttua keräämään resursseja tai... Piiskaa luottokortti. PVP on erittäin paljas Bones. Voit automatisoida taistelun, eikä sinun tarvitse edes katsoa sitä, joten sillä on väliä, onko sinulla parempia yksiköitä, jotka ovat vahvimpia ja päivitetyimpiä. minä
Jos olet uusi pelaaja ja haluat pelata kaverin kanssa, muista liittyä ensin heidän palvelimelleen! Koska se nollaa edistymisesi.
Puhutaanpa muutamasta asiasta tästä pelistä, jotka saavat useimmat pelaajat lopettamaan pelaamisen muutaman päivän tai viikon sisällä. Suurin ja tärkein ongelma tässä pelissä on tasainen eteneminen ja sisällön puute pitääkseen pelaajat kiinnostuneena siitä. Se on käyttämätön rpg, mutta tasolle pääseminen kestää liian kauan, ja se pakottaa pelaajat ostamaan timantteja ja VIP-palkintoja edistyäkseen. Muita ongelmia, kuten valtava tasoero suuremman sisällön avaamisen ja kutsumisen erittäin huonon palkitsemisen välillä. Miksi on niin vaikea yrittää saada hyvää kutsua, kun on olemassa paljon parempia 6 miehen strategiapelit, jotka tarjoavat 10x enemmän sisältöä ilman timanttien ja VIP-ostojen vähäistä ostoa. Korjaa pelisi.
Mahtava peli paljon ja saatavaa. Mainokset hieman valehtelevat.
ei lataa pelini yrittää jatkuvasti ladata ilmoituksia ilman edistymistä
Ihan okei
Rakastan tätä peliä enemmän kuin kukaan koskaan, mikä tekee bugista # 9 o € 9 9 W 9
Do Not Fall .io Žaid. automat. slzz
Kyrpä
Koukuttava, hauska, yksinkertainen ja helppo ylläpitää. Hinnat ovat naurettavan korkeita... (voisit ostaa uuden talon hinnalla olla yksi parhaista pelaajista), mutta vapaa pelaaminen ei jätä sinua TÄYSIN epäedulliseen asemaan, kunhan olet ERITTÄIN kärsivällinen .
Hyvä peli😀👍🤔
Hyvä peli kannattaa ladata
Iha hyvä peli
ihan hyvä peli
Hankala pelata puhemelilla
yks tähti pois koska tää lataa niin kauan kun menee peliin